22 Eylül 2012 Cumartesi

BSD Türkiye Portal Açıldı



Artık BSD severlerin de bir forumu olacak.

Alan adı www.bsd-tr.org 'tur.

Forum sistemi Nabble.com sistemidir. ...
Nabble konusunda biraz bilgi vermem gerekirse, Nabble pek çok açık kaynak uygulama ve yazılım geliştircilerine E-posta listeleri, forumlar, bloglar düzeyinde imkan sağlayan çok sade görünümlü bir sistemdir.
Ayrıca Blogger, WP gibi blog/site sistemlerine embed özelliği sayesinde forum entegre etmek içinde kullanılıyor.
Yani Blog'unuza forum/galeri entegre edebiliyorsunuz.

Bazı imkanları kısıtlı olsada görüldüğü üzere tema dosyaları üzerinden veya ayarlarından istenilen görünümede kavuşabiliyor.
Nabble İlk 1 ay reklamsız olsada, 1 aydan sonra kendi reklamları görülecek sanırım, belki ileride kredi alınarak reklamlardan kurtulabilir fakat ilk başta kredi almayı da düşünmüyorum, bi görelim bakalım reklamları küçük reklamlardan zarar gelmez neticede.

Nabble'nin benim açımdan en büyük özelliğide yöneticisini sunucu, panel, ftp, güncelleme gibi dertlerden kurtarmasıdır ki bu özelliğini çok beğendim, yöneticisini çok yormayan bir sistem Nabble.
Sözün özü Nabble için iyi bir şey diyebiliriz, bakalım kullananlar nasıl bulacak.

Neyse efendim bu kadar izâhattan sonra ;

BSD 'yi seven sevmeyen, kullanmak isteyen, merak eden, açık kaynak dünyasına gönül vermiş tüm dostları davet ederiz.

Saygılarımızla
BSD Türkiye Portalı
http://www.bsd-tr.org


Benzer Yayınlar

BSD Türkiye Portal Açıldı
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Beğendiyseniz yayınlara abone olabilirsiniz.

9 yorum

yorum
avatar
ZAHEK
22 Eylül 2012 09:09

hayırlı olsun.

Cevapla
avatar
felasife
22 Eylül 2012 10:09

Teşekkür ederim Greench
BSD biraz uç bir dağıtım ama meraklılarıda yok değil hani benim gibi, hasılı forum zaruret olmuştu.
PCBSD denersen pek uçbirimle karşılaşmazsın.
Ama tabii uçbirim kullanırsan da sisteme daha çok şey yaptırabilirsin, neyse zamanla öğreniliyor sonuçta, korkulduğu gibi değildir pek. :)

Cevapla
avatar
felasife
22 Eylül 2012 10:09

Sağ olasın Zahek, ne yaptın PCBSD 'yi deneyebildin mi?

Cevapla
avatar
greench
22 Eylül 2012 10:09

Tebrikler, her nekadar BSD dağıtımı denemesem de yazdığınız yazılar sonrası denemeden de durmuyorum. sanalda başlamayi düşünüyorum ama bir yandan da terminal ekranı korkutucu geliyor

Cevapla
avatar
anonymous
23 Eylül 2012 08:09

KemalALKIN writes:

http://allplatforms.wordpress.com/2012/09/23/bsd-turkiye-portal-acildi/

Bende değerli " Felâsife " abimizi ve ekibini bu muhteşem sistem BSD için çıkarttıkları BSD Türkiye Portal sitelerini gönülden destekliyorum ve hayırlı olsun ellerine sağlık diyorum. Bu vesileylede kendi blog sitem olan http://allplatforms.wordpress.com/ üzerinden bu yazı ile sizlerle paylaşmış oluyorum. Hayırlara vesile olur inşallah.

http://allplatforms.wordpress.com/2012/09/23/bsd-turkiye-portal-acildi/

Cevapla
avatar
felasife
23 Eylül 2012 10:09

Teşekkür ederim Kemal, sağ ol.

Cevapla
avatar
felasife
12 Nisan 2013 07:04

Bir süredir www.bsd-tr.org u yenileme çalışması başlattım, yeni arayüzümüz de SMF ye emanet olacak.
Merak edenler için DEMO halinden bir kaç görüntü de vereyim :)





Cevapla
avatar
ZAHEK
15 Nisan 2013 05:04

Şık duruyor ve sistem seçimi de iyi olmuş bence. Nabble niçin olmadı?

Cevapla
avatar
felasife
15 Nisan 2013 10:04

Tam yedek veriyor Nabble ama yedeği ne yapacağını bilemiyorsun, postgresql kurdum belki localde olur diye o da olmadı, birde bu Nabble i beğenmeyenler de oldu, bende en azından bildiğim bir sisteme geçeyim dedim, onda sıkıntılarım olmuyor az çok biliyorum SMF yi.

Cevapla