9 Eylül 2012 Pazar

BSD Forum açılıyor.



Aslında forum açmaya pek niyetim yoktu ama yavaş yavaş Opera blog'u bırakıp ve forum tarafına doğru gitmem daha doğru olacak.
Zerde forumculuk olunca blog filan pek açmıyor bizi :D
Öte yandan blog'un kısıtlı imkanları da sorun olmaya başladı. ...
Neyse efendim forumu nabble.com 'un imkanlarından faydalanarak yayınlayacağım, sunucu, panel, ftp gibi işlemlerden bıktığım için şuan gayet güzel bir çözüm olarak görünüyor.

Şöyle bir demo site oluşturdum ve üzerinde çalışmalara devam ediyorum.
Aslında nabble yazılımı blog/forum/galeri çözümlerini bir arada sade bir biçimde sunuyor yani sadece ne forum ne blog ne de galeri, yani iyi bişi :yes:

Alan adını almadım henüz ama yakında onuda almayı düşünüyorum.
Alan adı ve forum hakkında her türlü görüş, öneri ve fikirlerinize açığım.

Şunu söylemeliyim ki çok fazla bölüm ve ya özellik olmasını istemiyorum, ne kadar sade o kadar iyidir diye düşünüyorum, zaten fazla bir aktif forumda olmayacağı için kastırmaya gerek yoktur.

BSD DEMO SİTE: http://bsd-turkiye-portal.1079688.n5.nabble.com/
BSD DEMO FORUM: http://bsd-turkiye-portal.1079688.n5.nabble.com/BSD-Turkiye-Forum-f1.html

Benzer Yayınlar

BSD Forum açılıyor.
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Beğendiyseniz yayınlara abone olabilirsiniz.

12 yorum

yorum
avatar
ZAHEK
9 Eylül 2012 10:09

Öncelikle fikir oldukça güzel bence.Nabble da fena durmuyor.Muhtemelen güzel olacaktır.Nabble ı biraz inceleyelim bakalım.

Cevapla
avatar
felasife
9 Eylül 2012 11:09

Kayıt ve giriş sağ üst köşede bulunuyor.
Ya da burayı tıklayabilirsin Gökşın hocam.

@Mağruf nabble güzel bir şey, uygun her projede rahatlıkla kullanılabilir.
Ama tabii ileride nasıl olur bilemiyorum artıları eksileri kullandıkça ortaya çıkar herhalde.

Cevapla
avatar
GoksinAkdeniz
9 Eylül 2012 11:09

Kayıt için nereye baş vurmam gerekiyor?

Cevapla
avatar
metude
9 Eylül 2012 13:09

Tebrikler güzel oluşum olacaktır.
Nabble güzele benziyor ama bence kullanıcı kayıtsız giriş daha makbul olurdu.
"Ne olursan ol gel, üye olmasan da, üyeliğini silmiş olsan da gel."

Cevapla
avatar
ZAHEK
9 Eylül 2012 16:09

Metude, bu felasife bizi freebsd ci yapacak ha. :)

Cevapla
avatar
cokomoko
9 Eylül 2012 18:09

Vay be işte bu!!!Sonunda bsd'nin türkçe portalı da oldu,büyük bir eksiklikti,teşekkürler felasife...
İnşaallah Gökşin Hoca da yardımlarını esirgemez...

Bugün aldığım en güzel haber.

Cevapla
avatar
felasife
10 Eylül 2012 04:09

Teşekkür ederim arkadaşlar.
Fikir bir gecede çıktığı için olay çok yeni daha bir bebek yani, akşam siteyi yaptım ve sabaha da bu duyuruyu asmıştım yani daha kimseye haber veremedim ama Gökşın hocamızın yeri ayrı tabii, "BSD sever ve kullanır" çok kişi yok aramızda. :up:

Neyse ben sitede biraz daha çalışma/araştırma yapayım.

@ZAHEK
Bir gün BSD'ci de olursun, sanada çok yakışır ama ne gün olursun bilmem :cheers:

Cevapla
avatar
docttur
10 Eylül 2012 06:09

Hayırlı olsun.Sanırım büyük bir eksikliği kapatacağa ve bsd kullananların sayısını artıracağa benziyor.

Ayrıca bu girişiminiz için teşekkür eder,başarılar dilerim.

Cevapla
avatar
felasife
10 Eylül 2012 07:09

Hele biraz daha kullan Mint'i sonrasına bakarız :lol:
--
Teşekkür ederim @doctur

Cevapla
avatar
ZAHEK
10 Eylül 2012 07:09

Originally posted by felasife:Bir gün BSD'ci de olursun, sanada çok yakışır ama ne gün olursun bilmem
Vallahi bana sıfırdan bunu anlatman lazım. Daha Mint'e yeni ısındım gibi ama o da yavaş gelmeye başladı bana :)

Cevapla
avatar
ZAHEK
10 Eylül 2012 08:09

PCBSD yi indiriyorum şu an bakalım:)

Cevapla
avatar
felasife
10 Eylül 2012 08:09

Haydi rast gele, önce sanalda denemeyi unutma demiyorum, zaten öyle yaparsın sen, kolay gelsin.

Cevapla