6 Şubat 2015 Cuma

Ziyaretçilerde mesaj yazabilecek..

http://bsd-tr.org forumunda Wordpress’in nimetlerinden faydalanmak adına, yeni bir özelliği aktif ettim, artık ziyaretçilerde foruma kayıt olmadan, giriş yapmadan, mesaj yazabilecek, konu açabileceklerdir.

Bu bazen kayıt olamayan, giriş yapamayan, veya kayıt olmak istemeyen, veya geçiyordum uğradım aklıma takıldı diye soru sormak isteyenler için ideal olacaktır.

Bu özelliği bir süre deneyelim bakalım, fazla sıkıntı yaşatırsa kaldırabiliriz veya mesaj yazmayı daha zorlaştırabiliriz.

Siz en iyisi mi foruma kayıt olmayı ihmal etmeyin, captcha ile filan uğraşmayın, hayat kayıtlı daha güzel :)


BSD Türkiye.

Benzer Yayınlar

Ziyaretçilerde mesaj yazabilecek..
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Beğendiyseniz yayınlara abone olabilirsiniz.

8 yorum

yorum
avatar
6 Şubat 2015 10:51

Alemsin. Valla bir deneyelim bakalım, görelim, bize de bir ders çıkar mı buradan. Selamlar ve sevgiler.

Cevapla
avatar
6 Şubat 2015 13:02

Eheh, dene dene, bence her bizim gibi forumlarda olması gereken bir şey, faydası olacaktır.

Sevgiler

Cevapla
avatar
8 Şubat 2015 11:34

Sevgili fortran, bu olay SMFde de gayet güzel oluyormuş, hatta izin filan olayı daha detaylı oluyor.
Bol aksiyonluymuş :D
https://lh5.googleusercontent.com/-gNTJ3MMk84I/VNe5dnF5nkI/AAAAAAAABJM/ezimOqtAUI0/w869-h480-no/smf-guest.png

Cevapla
avatar
8 Şubat 2015 13:25

Evet biliyordum ben onu da bugüne kadar denemek aklıma gelmemişti. Malum iş güç. :) Ama sen yok musun? Ha ha..

Cevapla
avatar
8 Şubat 2015 13:57

Tamamdır, ben de debian.org.tr'de başlattım. ;)

Cevapla
avatar
8 Şubat 2015 14:33

Du bakayım nasıl olmuş, haydi hayırlı olsun camiaya, .:)

Cevapla
avatar
10 Şubat 2015 07:50

Bizimkiler aanketleri de oylayabiliyorlar. ;)

Cevapla
avatar
10 Şubat 2015 16:58

Ehehe, iyiymiş:D
Bizde de var o ama ben oy verdiğim için bilemedim, bir denesene bizdeki anketi bakalım olacak mı?
Sevgiler

Cevapla